Heippa.

Olen kesätöissä eikä mulla ole enää omaa aikaa. Tai on, mutta se tuntuu niin vähältä opiskelujen jälkeen. Kahden viikon jälkeen voin sanoa että olen ihan hyvin viihtynyt toimistohommissa. Se aamuherääminen sen sijaan... aika uskomatonta että herään klo 5:35 joka aamu (tosin FIN-USA peliä varten heräsin jo neljältä ja nukuin sitten vielä lisää). Yleensä jos herään seiskalta voin hyvillä mielillä vielä nukahtaa. Siinä vaiheessa olen nyt jo polkenut 5 km! Minä!

Polkemisesta puheenollen... pyörästä oli rengas puhki kun aloitin työt kahden päivän ajan (lainasin kämppiksen pyörää kun bussilla ei näin aikaisin keskustaan pääse kesäaikatauluilla). Kolmantena päivänä oli pyörä jo korjattu ja olipa mellevä ilme mulla! Vaan näin se hyytyy, nimittäin toissapäivänä polkiessani kotiin se meni sitten taas... Onneksi kaverilla on ylimääräinen pyörä mitä olen saanut nyt lainata.  (Luulen että mun pyörä eli nimeltänsä Pirkko on hieman loukkaantunut kun se ei ole päässyt kovin ulkoilemaan viime aikoina ja tahallaan kiukuttelee... "jaa nyt seura sit kelpais, kuule en oo vaan sellanen että muhun voi ottaa yhteyttä kun itselle sopii... kuule tää on kakssuuntanen tie Mariaseni")

Nyt on vvviikonloppu vvviikonloppu ja mä meen kaverin poikaystävän vanhempien mökille! Ja for the record, myös se kaveri tulee että älkää nyt luulko että mulla on suhde. Aiomme katsoa jääkiekkoa (eka peli jonka näen kokonaan, kiitos nukkumaanmenoajan) sekä saunoa ja maistella siideriä tai kahta.

Hyvää viikonloppua!