Mun piti maanantaina kirjoittaa siitä, kuinka törttöilin Helsingissä kuin mikäkin turisti, mutta sanotaanko, että ei tämä kotikentällä (eli yliopistolla) syömässä käyntikään nyt ihan nappiin mennyt... Tiputin ruokaa housuille, paidalle, pitkin tarjoitinta. Yritin istua ja jäin kiinni housuistani tuolin selkänojaan. Kahdesti. Kikattelin kaikelle tälle yksinäni ja sain varmaankin hullun leiman otsaani, mutta ei se mitään sillä nyt on seminaarikin palautettu! En ehkä ole täysin tyytyväinen, mutta huonompikin siitä olis voinut tulla. Jos panostaisin sitten siihen graduun...

En mä edes oikein muista mitä mä siellä Helsingissä törttöilin. Jotain ajelin kauppakeskuksessa liukuportaita ylös ja alas ja silleen! Koko matka kotiin sieltä oli sitten taas aika seikkailu, nimittäin ensin meidän juna tuli, sitten se menikin muualle kuin me haluttiin, sitten odottelimme, odottelimme, ja odottelimme ja lopulta menimmekin junaan, jonka piti mennä Kuopioon mutta menikin sitten Joensuuhun. Ei sillä, olipahan ainakin vähän jännitystä tässä mun elämässä. Harmi vaan kun toikkaroidessani siellä Helsingin päässä hukkasin myös lapaseni ja Joensuussa oli aika kova viima. Kaiken kruunasi kuitenkin bussipysäkin nainen, jonka repussa oli taloja (ei siis oikeita vaan taskut olivat talon muotoisia). Haluan kans sellaisen repun! "Ja sit mun kännykkä asuu tässä punasessa, ja mun avaimet tässä vihreässä, tässä sinisessä on nyt nenäliinoja ja pitäis olla huulirasva, mutta se on hukassa..." ym.

Hyvää alkavaa viikonloppua itse kenellekin!

P.s. Ostin liput Kanadaan. Meen sinne kylään 28.3.-24.4. Kivaaa!