Olen ollut aika reipas. Edellisessä kirjoituksessa mainitut koulutehtävät on jo aika hyvällä mallilla. Mitä nyt siitä, etten ole vielä avannut perjantain tenttiin tulevaa kirjaa. Katsos, minä meinaan huomenna palauttaa seminaarityöni ekan osan. Huomenna, enkä siis perjantain viimeisinä tunteina, kuten olisi voinut arvata. Kokonaista kaksi päivää ennen. Vau! Piirtäkää risti seinään!

Päiviäni tässä seminaarityön välttelyn ohessa on piristänyt mm. uusi sininen sateenvarjoni (kirpparilta, 1 e). Harmikseni vaan ensin ei satanut, ja nyt kun olen istunut neljän seinän sisällä painiskellen seminaarin kanssa niin on satanut yhtä päätä. Huomiseksi tilaan siis sadetta kun joudun menemään koululle!

Ei mulle oikeen oo mitään jännää tapahtunut. Kävin mä halloweenjuhlissa pukeutuneena Supernaiseksi. Toiset olis vielä ainejärjestön puolesta enkä ole päättänyt mikä olisin. Ehkä Marilyn Monroe, paitsi mun blondi peruukki ja punainen huulipuna yhdistettynä saa mut näyttämään hieman Drag Queenilta (= ei hyvä). No, ehkä ostan uuden huulipunan. Jos mä saisin päättää niin olis naamiaiset vähintään kerran kuukaudessa!

PS. on Tiinan ja Askonkin seinämaalaus siinä sitten kun on se risti seinässä!
PPS. Allu tulee viikon päästä!