Syksyn lukujärjestys on tähän mennessä ennätyksekäs: seitsemän kurssia + proseminaari, joka jatkuu keväälle.  B-)  Hurraahuudot minulle! Eihän tämä nyt vielä mitenkään suunnattoman paljon ole, mutta minulle oikein passeli syksyennätystely. Tähän mennessä olen lusmuillut syksyn ja kärsinyt siitä sitten kevään. Kyllä koirat uusia temppuja oppii! Wuf wuf!

Ja sit! Mulla on nyt Tehtäväkirja!
Tämä upea oivallukseni on yksinkertainen, mutta nerokas. Teen usein to do-listoja, mutta usein ne sellaset pikkupikkulappuset tai suuremmatkin hukkuvat tai piiloutuvat. Vihin siis kirjan (koirakantisen) siihen tarkoitukseen. Lisäksi siitä kun viivailee yli juttuja mitä on tehnyt niin tulee sellainen olo että sitä jopa tekeekin jotain!

Jee! Hyvä ja tehokas päivä minulla siis! (Lähetin kuulkaas palautettakin kahteen eri paikkaan! Ja järjestin sähköpostistani 17 sivua sähköposteja omiin kansioihinsa ja turhat roskiin! Jee jee!)

Tähän vielä näyte ensimmäisestä merkinnästäni Tehtäväkirjaan:

palauta this side of paradise
eti ja hae gradu
lue gradu + tee raportti
tee Jänön (nimi muutettu :-P) kanssa esitelmä
kato erityispedagogiikan tehtäviä ja tee ne
lue erityispedagogiikan tenttiin
lähetä sähköpostia erkan opelle
tee tuutorointilaput ja toimita
siivoa huone


Ennustaja (tai minut tunteva :-P) voisi sanoa, että todennäköisesti jokaisen merkinnän viimeinen kohta on "siivoa huoneesi". :-P

--
Psst! Tuu ystäväksein!