1. Jos haluat flirttailla, älä mene baariin tms vaan suuntaa lähikauppaan. Osta kolme (3) pakettia terveyssiteitä ja suuntaa mieskassaherran pakeille.
Hän: Näihin tulis sellainen silkkihuivi kaupan päälle.
Sinä: Ai.. No en mä taida tarvita sitä.. (mielessäsi kauhukuvat silkkihuivista kera tekstin I am currently menstruating - please come back later tai muuta runollista)
Hän (flirttivaihe vitoselle): No mutta sehän on oikein silkkiä! Minkäslainen nainen sinä olet kun et halua silkkihuivia?! ;-)
Minä: Voi, minä olen sellainen nainen jolla on silkkihuiveja kaapit täynnä!

2. Olet kehittänyt pakkomielteen tissiripustimiin eli näihin (jos käsite ei kaikille avautunut):
357805.jpg

Kun peset vaatteita, muista tarkistaa jokikinen paita, etteivät rakkaat tissiripustimesi joutuisi pesuun. Muuten käy niin, että peset lyhyen ajan sisällä rintarossisi useaan kertaan, ennätyksenäsi neljä (4) samassa pesussa. Toim huom. rintarossit voivat hyvin, lukuunottamatta sitä tuutoriläpyskää, joka kärsi hieman vesivahinkoja.

(Vinkki: huomaa proseminaariin liittyvä artikkeli alustana! Kuka voi muka väittää etten mä puuhastelis sen parissa!)