Arvatkaa mitä tein viikonloppuna.

Join viinaa ja rellestin? Ei.

Poimin perunoita? Kyllä. (Ja mun mielestä on ihan oikein sanoa että poimia perunoita, kyllä, tiijän, nostaa perunoita, mutta kun en mä niitä nosta vaan se kone, nii!) Voin myös kertoa että se oli ajoittain tuskaista ja kaipasin mp3-soitinta viihdyttämään. Lisäksi palanette halusta tietää, että takapuoleni eli persukseni oli kipeä kokemuksen jälkeen.

Mutta vähänkö menen uudestaan. Ehkä jo ensi viikonloppuna. Olen hullu, ja lisäksi pidän niistä ihmisistä ja siitä että saa joskus olla paikassa jossa ei ole telkkaria eikä toimivaa sisävessaa. Ja kuinka kivaa, että Hän-Kenen-Vuoksi-Puhun-Nykyisin-Paljon-Vieraita-Kieliä ihastui paikkaan kovin ja haluaa mennä sinne vaikka joka viikonloppu.

Ja sitten tähän loppuun ihan asiaan kuulumaton huomautus:
Minulla on ikävä lukemista. Ihmisen ei pitäisi olla niin kiireinen että ei ehdi lukemaan kirjoja, sanon minä. Menenpä siis tästä lukemaan sitä yhtä kirjaa joka piti lukea silloin kerran sille yhdelle kurssille mutta en ehtinyt lukemaan ja voi vitsit kun se harmitti kun se oli niin hirvittävän kiva kirja ja ilostuin tuossa viime viikolla kovin kun löysin kyseisen kirjan kirpputorilta ihan törkeän halpaan hintaan.