Ostin kirpputorilta vaa'an. Se on keltainen, aika vanha ja melko söpö. Se myös näyttää kolmea kiloa vähempää kuin mitä viime viikonloppuna itseni punnittuani kaverin luona. Aika kätevä peli! Joku voisi sanoa että iäkkäämpi vaaka ei ollut kovin hyvä ostos, näyttää noin alhaisia lukujakin. Pah! Mitä parhain keino itsetunnon kohotukseen sanon minä! Kyllä tää peppu näyttääkin paljon pienemmältä, ja katso, noin solakat reidetkin. Pakkohan sen pyöräilyn on jossain näkyä...

Kesäni on siis suurimmaksi osaksi mennyt töissä. Toisinaan on viikonloppu ja hurvittelen nukkumalla pitkään! Olen melko taitava siinä, nimittäin usein viikonloppuaamuisin herään siinä kahdeksan-yhdeksän maissa ja lueskelen kirjaa sängyssä. Siinä voi kätevästi ottaa sitten torkut kun alkaa väsyttämään ja herätäkin oikeasti vasta kymmenen jälkeen. Suosittelen!

Suuren osan kesästä olen myös tuntenut syyllisyyttä eräästä esseestä, jota en ole kirjoittanut. Mutta hah, selätinpäs senkin tänään kun lähetin valmiin tuotoksen tuossa 18 minuuttia sitten! Jes, olen vapaa vapaa VAPAA!

Kesääni on myös luonnehtinut melkolainen ajan nopeus. Koko ajan tuntuu olevan uusi viikonloppu (tai siis pikemminkin maanantaiaamu klo 5:30). Ei tässä pysy perässä. Veikkaanpa että tuskin olen ehtinyt solakoitunutta olemustani esitellä rannalla kun jo on lumi maassa... Niitä aikoja odotellessa siis! Hyvää kesän jatkoa!