Ope?

Tänään kirjoitin kirjoitelman hakemukseeni opettajan pedagogisiin opintoihin. Mä ainaski haluisin sellasen opettajan kuin mä! (Toivottavasti muutkin haluais.) Mukaan piti laittaa kolme (3) passikuvaa, ja kävin ne ottamassa tänään kun ei ollut mistä ottaa. Mä näytän niissä kyllä hieman psykopaatilta, mutta toivotaan, että se on juuri sitä mitä ne siellä haluaakin.

Löydöt

Enpä sitten tehnyt paljon mitään muuta tänään. Paitsi niin! Kulutin vähäisiä rahojani kirpparikierroksella. Mukaan tarttui

  • laukku 2e
  • toinen laukku 2e
  • kaulahuivi 1e
  • maailman hienoimmat punaiset talvikengät 2e

Ehkä olisin voinut jättää tuon toisen laukun ostamatta (sen rumemman), mutta ostinpa sen nyt silti ahneuksissani. (Pakko kai tunnustaa, että ostin myös karkkikaupasta karkkia ja pähkinöitä sekä pizzeriasta pitsaa - mukku mä niin halusin!)

Innostukset

Olen innostunut! Ja vieläpä monestakin asiasta! Olen innostunut siitä, että näen vanhoja opistokavereitani ensi viikon viikonloppuna (ja sitten samalla myös siskoa - niin mutta onhan sekin mun opistokaveri), sekä myöskin siitä, että poikaystäväni tulee huomennan tänne, ja sitten kans siitä, että keksin ehkä maailman PARHAIMMAN joululahjan (kiitos erään toisen blogin, muuten) äidille ja isälle. Minua tosin kyllä harmittaa kaksi asiaa: se, että en pääse tekemään sitä lahjaa vielä ja se, että on liian aikaista lähettää joulukortit jo, vaikka olenkin saanut kaikki jo valmiiksi (mä katsos innostun joulusta aina vähän turhan aikaisin).

Yöt

Miksi mä valvon aina liian pitkään? Ei mulla ole öisin edes mitään järkevää tekemistä, ja silti mä vaan valvon. Mukku mua ei huvita mennä nukkumaan! Tänä yönä on varmaan pakotettava itsensä tuonne petiin, sillä tällä menolla naapuritaloa rakentavat raksamiehet tulee töihin ennen kuin mä menen nukkumaan.

Ehkäpä menen nyt suunnittelemaan nukkumista. (Vaikka ei mua kyllä huvita.)