Kyllä se on kuulkaa sanottava että onpas siinä juhla sekin kuin juhannus! Varsin veikeetä seuraa olimme minä ja eräs neiti x tänään kun suunnistimme jatkopaikasta kotiin. Kuule bussista metroon ja sieltä hampurilaiselle ja sitten vielä ratikkaa ja kävelyäkin. Mutta perille päästiin kyllä, vaikka metrossa meitä vastapäätä istuvat nainen ja mies sitä todennäköisesti epäili kovasti. Pistimme kyllä parastamme!

Näin yhteenvetona, neitilumen juhannus:
3 kpl uskomattoman viehättäviä naisia (iltaa kohden saattoi toki hieman haalistua meidän vetovoima)
1 kpl hiusten värjäys (punaiseksi meni tukkani - ja muuten haalistu jo tänään ihan varmana vähän kun kävin suihkussa ja tukastani valui luvattoma määrä punaista väriä)
2 kpl triple sec -pulloja (emme juoneet kuitenkaan kaikkia loppuun - kerrankin)
1 kpl pettyneitä miehiä ("kuule mä olen nainut ainakin kolmea paremman näköistä naista kuin sinä" - en muuten usko)
1 kpl ihmisiä jatkopaikassa jotka jopa nukkui (minä olin se)
1 kpl aamuisia oluenhankintareissuja (sinä aikana kun minä nukuin)

Nyt jos joku tois jaffaa niin voisin tykätä siitä henkilöstä aika paljon.