Tämä päivä oli kyllä aika mainio. Eka työ, sitten huvi. B-)

Ja hiemanko oltiin rohkeita mun kaveri ja mä kun mentiin vaikka mihinkä laitteisiin mihin ei olla aikasemmin uskallettu mennä! Kattokaas kun mä olen niin turvallinen seuralainen, mun kanssa uskaltaa mennä vaikka mihin! (Tai siis. Mua pelotti kyllä aika paljon aina välillä.Mutta jos on kaksi pelokasta siitä tulee yksi rohkea. Ja kahdesta huonosta laulajasta tulee yksi todella hyvä-ääninen, joka saa varmasti levytyssopimuksen heti kun se laulaa vähän karaokea.) Ja sit Kiepin jälkeen ei oikein mikään tuntunut enää missään kun se heilutti joka suuntaan. Hiemanko huusin. :-D

Maailmanpyörässä saimme seuraksemme isän ja kaksi pikkupoikaa. Ne oli kyllä aika huippuja poikia. Ne haluis asua huvipuistossa, Vonkaputous vois olla suihku (kyllä siinä kastuu nimittäin) ja hampaat voi pestä kätevästi jos laittaa hammastahnaa pitkin poikin hampaita ja irvistää kastumiskohdassa. Aika hyvä idea mielestäni. Saimme myös hyvät vinkit mitkä on hyviä laitteita (kummitusjuna on vähän pelottava ja Linnunrataan ei kannata mennä jos pelkää pimeää).

Asiasta kukkaruukkuun tai pahvilaatikkoon: kohta on perjantai, ja se tarkoittaa sitä että on viikonloppu ja että mä hyppään linja-autoon ja lähden kohti Kotkaa. Aika kivoja päiviä nää!