Nyt kun koulu taas alkanut niin antakaappas kun minä kerron mitä se on tähän mennessä tarkoittanut, hyvät naiset ja herrat. Se on tarkoittanut Juhlimista. Iso J sen vuoksi että sitä se nimenomaan on ollut. On laitoksen tutustumisiltaa, Back to School -pippaloita, tupareita, kansainvälisten opiskelijoiden juhlia, fuksiaisia ja sitten siihen päälle vielä synttärit ja tämän kaupungin syysfestivaalit (huomaa monikko).

Ei voi siis ihmetellä ettäkö joskus hitumuikkusen väsyttää.

Mutta kunnon opiskelijana jaksan kyllä. Eilenkin meinasin jättää väliin ne takas kouluun -juhlistukset, kunnes tulin järkiini. Pitäähän sitä nyt joskus juhlia kun kerrankin saa.

:-P


No mutta. Näin vakavasti ottaen, olen mä ollut koulussakin. Mutta: on se kummaa kun sitä niin odotti että onpa jännää, taas pääsee yliopiston penkeille leikkiin akateemista, jee luentoja ja kaikkee. Olen ollut tähän mennessä neljällä luennolla ja nyt kyllä jo hieman tylsistyttää jotkut kurssit ja saatoin vahingossa lintsata jo yhdestä koulujutusta. (Mutta puolustuksekseni voin sanoa että olen käynyt jopa yhdellä vierailuluennolla (!!). That is, siit ei saa mitään opintosuorituksia siis. Menin siis vain oppimisen halusta. Ja tähän sitten sellainen rinnan röyhistys -hymiö.)

P.S. Kv-tuutorointi on ollut antoisaa ja olen kuulemma parhain tuutori IKINÄ. :-P