Huhhui! Nyt se sitten on ohi. Viikonloppuun sisältyi:

  • 3 kpl yövieraita (Jenni, Liisa, Tuomas) , 3 kpl yöpaikka-anomusta (Mari, Katri, Hanna; hyväksyttyjä, mutta toteutumattomia)
  • 6 kpl kirpputorilöytöjä (minä; kengät, aamutakki, paita, korvakorut, laukku sekä mekko)
  • 2 pl the Cork Grove -viiniä (minä, Liisa)
  • 1 kpl tissipaitoja (Katri)
  • 1 kpl sotkuisia asuntoja (minun)
  • 2 kpl pitkiä baarijonoja (toinen aalto, kolmas aalto)
  • 1 kpl humalainen hotdogkojuvierailu (minä, Jenni, Tuomas)
  • 0 kpl vuosisadan krapuloita
  • 1 kpl puheluita isältä (minä)
  • 1 kpl hukattuja korvakoruja (Hanna)
  • 2 kpl lahjoituksia (Hanna sekä fidan täti; Tuomakselle; yksinäinen korvis sekä paprikariipus)
  • 1 kpl humalaiselta kuulostavia tyttöjä sunnuntaina (minä - en muuten ollut juovuksissa)
  • ääretön määrä muisteloita

Jäljellä yksi väsynyt, mutta tyytyväinen tyttö.