Nyt on kuulkaas paljon kerrottavaa hei kolme lukijaani!

Ilosaarirokissa oli kivaa paitsi että eilen väsytti kovasti, kun jouduin menemään suoraan yöjunasta töihin. Hyh, en muuten suosittele. Torkahdin vahingossa tauolla vartiksi ja ratikkamatka kotiin oli yhtä nuokkumista ja apuamissämeollaanmenossa -havahtumisia. No, en ajanut ohi ja sitten menin ja nukuin melkein koko päivän, olin kai mä töiden jälkeen hereillä koko päivänä rapiat kolme tuntia. B-)

Rokissa oli huippua ja harmitti kun se loppui, paitsi että toisaalta ei, koska sitten pääsi myös nukkumaan. :-P Perjantainahan me ei riennetty mihinkään ilorokrientoihin vaan hurviteltiin ihan muuten vaan - juotiin sitten muuten mun nainen ja mä koko viikonlopun viinat kerralla. Reippaita tyttöjä sanon minä! Aamulla otettiin aurinkoa ja mentiin kaupan kautta rokkailemaan. Lauantai oli sitten hieman väsy päivä mutta kyllähän siinä sitten reipastuikin aika kohtuullisesti. Nähtiin bändejäkin ja syötiin festariruokaa (parhainta oli muuten se vietnamilainen pöperö ihan vaan vinkiks). Sunnuntaina tsillailtiin lisää eikä juotu alkomahoolia melkein yhtään! Sain myös kuulla olevani söpö kuin sammakko, mistä olen vieläkin onnessani, se oli nimittäin rakkaudella sanottu. Varpaani ovat myös kuin sarvikuonon ja ääni harakan (meinas kato lähteä se).

Muuta tapahtunutta:
- kaverille selvisi että pumpattavassa barbarassa on myös koloja. "Siis mä luulin että jotku vaan tykkää kun ne on muovia."
- eräs humalainen mieshenkilö tuli pyytämään meiltä tulta, mutta puhui sen verta epäselvästi ("kamina", "leiska"), että eihän tällaset maalaiset ymmärtäneet kuin vasta sitten parin kymmenen minuutin päästä. "Olisitte heti sanoneet ettei teillä oo tulta!" :-D
- nähtiin julkkiksia: ainakin Ellen Jokikunnas, Paleface sekä PMMP:n tytöt
- festariseksi jäi saamatta (kaikilta meistä) :-(
- vedossa tuli tasapeli, mä saan pitsaa, mutta joudun myös vaihtamaan pikkuneidin vaipat kaksi kertaa itse valitsemanani ajankohtana. (Sai tyttö muuten hyvän nimen tuossa sinä aikana kun me hurviteltiin.)

Tämän lisäksi haluaisin kertoa, että työpäiväni jännittävin tapahtuma tänään oli se, kun taukohuoneeseemme oli lentänyt kaksi leppäkerttua.